نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1927
-
الف
+

دل نوشته بازیگر پرآوازه سینمای ایران که افغانستانی شد

«مهراوه شریفی نیا» بازیگر جوان سینمای ایران مطلبی را درپیوند با ایفای نقش یک زن افغانستانی در یک فلم کوتاه نشر کرد.

«مهراوه شریفی نیا» هنرپیشه پرآوازه سینمای ایران در صفحه اینستاگرام خود احساس خود را دریپوند با ایفای نقش یک دختر افغانستانی در یک فلم کوتاه ابراز کرد.

به گزارش آی فیلم2،  فلم کوتاه «پیاده» به نویسندگی «هاله مشتاقی نیا» داستان زن جوان افغانستانی را  روایت می کند که به همراه همسرش به گونه غیرقانونی وارد ایران شده اند.

بازیگرانی چون «مهراوه شریفی نیا»، «شبنم فرشاد جو»، «مه لقا باقری»، «سیدعلی صالحی»، «کریم امینی» و «سپند امیرسلیمانی» در این فلم به ایفای نقش پرداخته اند.

«مهراوه شریفی نیا» که کرکتر یک زن افغانستانی را در این فلم بازی می کند، در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«بعضی وقت‌ها کاری رو شروع می‌کنی که نمی‌دونی سرنوشتش قراره چی بشه، فقط می‌دونی عاشقانه دوستش داری و باید با همه‌ی وجودت باورش کنی، براش زحمت بکشی و بهش ایمان داشته باشی.

فکر می‌کنم ساختن فلم کوتاه از این گونه کارهاست، کارهایی که به غیر از مهارت تخنیکی و توانایی، نیاز زیادی به عشق و ایمان داره، چون سرنوشتش با اکران و دیده شدن گره نخورده است.

این بار، همه چیز دست به دست هم داد تا بتونم با عشق، همه‌ی توان و انرژیم رو برای ایفای نقشِ دخترِ افغانِستانی فلم «پیاده» بگذارم. دختر بی‌پناهی که بسیار به دلم نشست و با همه‌ی وجود رنج و دردش رو احساس کردم.

ب م

نظر شما
ارسال نظر